Till min älskling

Vi har snart varit ihop i ett halvår och jag älskar dig bara mer och mer för varje dag! Det är rätt kul hur vi träffades. Din lillasyster är en bra vän till mig. Jag hade inte träffat henne på länge och bestämde mig för att åka ut till henne och säga hej. Det slutade med att vi åkte och fiskade och du skulle följa med. Vi hade kul tillsammans och jag åkte ut och träffade er varje dag. Jag kommer ihåg att jag sa till Nathalie att jag tyckte du var söt. Och du sa samma sak till henne om mig. Haha. Den sommaren åkte vi och badade, fiskade och åkte till furuvik osv.. Och på American Car Show (den 17e Augusti) blev vi tillsammans. Och sen dess har jag nästan sovit hos dig varje dag, och det finns inget bättre än att sova bredvid dig. Vi har hunnit med en massa under den här tiden vi varit ihop och jag har så himla kul med dig så du anar inte! Du är den som alltid får mig att bli glad när jag är ledsen. Jag kan inte vara utan dig en dag utan att jag saknar ihjäl mig efter dig. Du är det bästa som finns helt enkelt. Jag älskar dig så mycket, förlåt för att jag är dålig på att visa det. <3
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Michelle Grundin

You'll go nowhere without trying

RSS 2.0