Torsdag

Jag har inte skrivit på bloggen på några dagar så tänkte skriva lite vad som har hänt under dom här dagarna. Jag åkte hem till pappa i tisdags, men va bara där en natt. Igår hämtade min älskling mig så jag sov hos honom inatt. Vi har varit in till stan och gjorde ett ärende. Och självklart när vi kom hem så fick jag sms från posten att jag kunde hämta ut mina kläder på gränby centrum som jag beställde i onsdags. Men får hämta ut dom imorgon. På lördag ska jag fira min styvmamma och farfar på förmiddagen och på kvällen blir det till att åka på Nathalies fest.


Och jag saknar att köra min bil som för tillfället är avställd. Så bjuder på en bild på gamla bettan <3



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Michelle Grundin

You'll go nowhere without trying

RSS 2.0