Tisdag

Tobbe och frida hämtade mig igår kväll. Vi åkte hem till Tessh och Victor sen vidare till björklinge och sen till stan. Vi gjorde väl inte så mycket egentligen, satt på donken & käkade sen åkte runt lite här och där. Jag kommer inte riktigt ihåg när jag var hemma men det var väl runt fyra. Kollade på A walk to remember och den är så jäkla bra! Man bara kan inte hålla tårarna inne på slutet. Men ändå blir man så lycklig när man kollar på filmen. Lite blandade känslor mellan sorg och glädje. ÄLSKAR filmer som är som den här filmen iallafall! Så den filmen rekommenderas starkt. 
 
Idag har jag inte gjort ett dugg idag känns de som. Vaknade vid halv tre eftersom jag inte somna förrän klockan sex imorse. Det enda vettiga jag gjort är att duscha. Men nu tänkte jag slå på någon film att kolla på. Ska bara försöka att komma på en först ;) Så hejdå mina kära små läsare!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Michelle Grundin

You'll go nowhere without trying

RSS 2.0