Söndag

Jag har inte orkat skriva på bloggen förrän nu. Blev lite för mycket dricka igår och det resulterade i att jag är bakfull, haha. Och trött va jag. Somnade iallafall direkt när jag kom hem. Vaknade halv sju och var fortfarande full. Jag va jättetörstig men orkade inte gå upp. Gick upp vid 11 sen åkte vi och hjälpte natta att städa i lokalen vilket var en pina enligt mig då det kändes som att jag skulle spy ibland. Speciellt när man kände alkohollukten och såg spyorna utanför. När vi kom hem igen tog jag en tupplur på två timmar, hehe, men det får man göra när man är bakis. Jag är nu påväg hem till min älskling igen. Vi var tvungna att åka och städa lokalen igen. Hade fått lite klagomål på städningen och för att folk hade dansat på bordet. Men vad gör de om 100 år! Vi hade ju kul! Och nu är jag jättehungrig och det ska bli så underbart gott att äta mat när vi kommer hem..







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Michelle Grundin

You'll go nowhere without trying

RSS 2.0