Onsdag

Jag glömde bort att skriva i bloggen igår men kan berätta lite nu om gårdagen. Dagen började med att jag gick upp vid 8 för att jag skulle följa med Micke på jobbet. Vi var i Stockholm, åkersberga, Bålsta och Enköping. Och jag var jätteosocial en stund för att jag somna. Sen kommer jag faktiskt inte ihåg något mer om den dagen. Minne som en guldfisk, eller vad säger man? Idag sov jag till klockan ett. Inte bra att sova bort halva dagen, men men.. Jag har varit hos mamma i några timmar idag tills min älskling hämtade upp mig för bara nån timme sen. Han sitter just nu och laddar hem någon film som vi ska kolla på.

Slänger upp en bild på min lilla gosekisse Lenny för att göra inlägget lite roligare! Puss på er, nu ska jag gosa ner mig med min älskling!





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Michelle Grundin

You'll go nowhere without trying

RSS 2.0