Feb. 15, 2014

Igår kväll åkte jag och Micke och hämtade hans kompis Johan. Vi åkte in till stan och hämtade Lollo. Jag körde eftersom M och J drack öl. Vi åkte väl runt för det mesta. Annars va vi på Shell eller i centralgaraget och träffade annat roligt folk.

Idag har vi väl inte gjort så mycket, bara suttit hemma och degat. Åkte in till stan en snabbis nu på kvällen och köpte cigg men nu är vi påväg hemåt igen. Tycker inte om att åka bil på kvällen när det regnar. Man ser ju typ ingenting, speciellt inte när man får möte. Men som tur är kör ju inte jag, hehe. Jag har ingen aning om vad vi ska göra nu, titta på en film eller spela farm heroes kanske haha. Har blivit beroende av det spelet. Samma sak med Pet rescue. Som tur är varade inte flappy birdberoendet inte så länge! Blev helt galen på den där jävla feta fågeln.





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Michelle Grundin

You'll go nowhere without trying

RSS 2.0