60 FRÅGOR OM MIG

1. Hur gammal är du om fem år? 25, hehe..

2. Vem var den sista du träffade? Min kille pojkvän

3. Hur lång är du? 153. Mini!!!.

4. Vilken var den senaste film du sett? Zuper Zebran

5. Vem ringde du senast? Det minns jag inte

6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? "Har inte hört att du ringt<3" till Micke

7. Vad är dagens planer? Typ gå och sova!

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Skicka sms. Eller de beror på. Vill man ha svar snabbt på något så föredrar jag faktiskt att ringa.

9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Skilda

10. När såg du senast din mamma? Tisdags tror jag?

11. Vilken ögonfärg har du? Blå, tror ja

12. När vaknade du idag? Halv 8

13. Har du någon gång hittat en katt? Ja. 2 st vildkatter som vi tog in som blev tama. En har vi kvar nu.

14. Vilken är din favoritplats? Hemma och på Rhodos!

15. Vilken plats föredrar du minst? Oj! Jag har ingen aning.

16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Vet inte, kanske i en villa med sambo och två barn.

17. Vad skrämde dig som barn? Mörker, och så är det fortfarande..

18. Vem fick dig att skratta senast? Micke

19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Japp

20. Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar hos mamma, stationär hos pappa

21. Sover du med eller utan kläder på dig? Med linne och trosor

22. Hur många kuddar har du i sängen? Minst 2

23. Hur många landskap har du bott i? Ett.

24. Har du någon gång spytt på fyllan? Oh ja...

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Strumpor.

26. Är du social? Njaa, beroende på vem/vilka jag är med.

27. Vilken är din favoritglass? Gammeldags vanilj!

28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Köpa hus

29. Tycker du om Kinamat? Nja.

30. Tycker du om kaffe? Inte jättemycket. Men tar mig en kopp nån gång

31. Vad dricker du till frukost? Mjölk eller Oboy

32. Sover du på någon särskild sida? Förut kunde jag bara somna på höger sida. Men nu spelar de ingen roll.

33. Kan du spela poker? Jag kunde förut

34. Tycker du om att mysa? Ja självklart gör ja de!

35. Är du en beroendemänniska? Jag vet ej riktigt vad det innebär. Men det är jag säkert.

36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Nej.

37. Vill du ha barn? Ja det vill jag!

38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska.

39. Har du någonsin åkt ambulans? Nej.

40. Föredrar du havet eller en pool? Pool. 

41. Vad spenderar du helst pengar på? Ehm.. Jag vet inte?

42. Äger du dyra smycken? Absolut inte! Är ingen smyckesmänniska

43. Har du någon gång testat narkotika? Aldrig. 

44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? Chips

45. Vem är den roligaste människan du känner? Haha, de va svårt. Ingen aning! Jag tycker alla mina vänner är roliga.

46. Välj ett ärr på din kropp? Ett under hakan som jag fick när jag ramlade med cykeln när jag var liten och fick limma ihop såret.

47. Vad har du för ringsignal? En dryg

48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Min mamma som tar hand om sånt, så ingen aning. Men det tror jag.

49. Flirtar du mycket? Nej

50. Vart togs din profilbild för din blogg? Hemma hos mig på min student.

51. Kan du byta olja på bilen? Yes, de kan ja.

52. Har du fått fortkörningsböter? Nej och hoppas på inga!

53. Vilken var den senaste bok du läste? Ingen aning, nån skitbok i skolan.

54. Läser du dagstidningen? Ibland

55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nix!

56. Dansar du i bilen? Nej men sjunger gör jag, och högt! Om jag är ensam.

57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? Rix FM eller Mix megapol, ingen aning.

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Vet ej..

59. När var du i kyrkan senast? På min lillebrors dop för cirka 5 år sen kanske?

60. Vilka personer utmanar du? Jag utmanar ingen. 

Gjorde denna frågemojäng för att jag hade tråkigt..




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Michelle Grundin

You'll go nowhere without trying

RSS 2.0